خط مهندسی
مجله ی آنلاین مهندسی

راهنمای رزرو آنلاین هتل های اصفهان

0 1,303

اصفهان شهر زیبای خداوند است. این شعاری است که روی تابلو خیابان‌های شهر نصب شده و به نظر اغلب مسافران نیز جمله درستی است. اصفهان شهر زیبای خداوند با انواع جاذبه‌های گردشگری، تاریخی، ساختمان‌های قدیمی و بناهای هنری به‌حساب می‌آید که چشم هر بیننده‌ای را مسحور خود می‌کنند. اگر تاکنون این ساختمان‌ها را از نزدیک ندیده‌اید، پیشنهاد می‌کنم سری به آن‌ها بزنید و زیبایی‌های هنر تاریخی ایران را مشاهده کنید. در این مطلب نه به جاذبه‌های گردشگری شهر، بلکه به هتل ‌های اصفهان می‌پردازیم تا اگر قصد سفر به آن‌جا را دارید بدانید، چطور باید هتلی را رزرو کنید؛ پس با ما همراه باشید.

هتل های اصفهان

در شهر اصفهان هتل‌های زیادی از کوچک تا بزرگ ساخته شده که همه می‌توانند محلی برای اسکان موقت شما باشند. هتل‌های این شهر به چند دسته تقسیم می‌شوند؛ هتل‌های پنج ستاره و باکیفیت مثل هتل پارسیان و عباسی که در کل کشور نمونه هستند و واقعا رودست ندارند. این دسته برای همه مناسب هستند؛ اما اگر اهل هزینه زیاد و ولخرجی در سفر نیستید، بهتر است از فکر این دو هتل‌ خارج شوید.

در یک سطح پایین‌تر با قیمت کم‌تر ولی امکانات تقریبا برابر می‌توان هتل‌هایی را یافت که مناسب باشند. هتل آسمان اصفهان یا هتل زهره، پیروزی و… از جمله آن‌ها هستند. دسته بعد شامل هتل‌هایی می‌شود که هم از نظر امکانات و هم قیمت ارزان هستند و اگر برایتان کیفیت سفر مهم است، نباید سراغشان بروید. در ادامه این مطلب هتل‌های دسته دوم یعنی هتل‌های چهار و سه ستاره شهر را بررسی می‌کنیم.

هتل زهره

هتل زهره را می‌توان خواهر کوچک هتل عباسی دانست. ساختمانی قدیمی، اما بازسازی شده و زیبا که بیشتر حالت خانه‌های تاریخی وزرا را دارد. این هتل با اتاقهای سنتی و خدماتی که ارائه می‌دهد، می‌تواند تاذحد زیادی انتظارهای شما را برآورده کند. این هتل در خیابان فردوسی یکی از خیابان‌های منتهی به زاینده رود ساخته شده، اما دسترسی به جاذبه‌های گردشگری مثل خود پل‌های معروف روی رودخانه را هم ندارد. البته با تاکسی می‌توانید به‌راحتی به همه جاذبه‌های گردشگری مثل خیابان چهارباغ عباسی، میدان نقش جهان و… بروید.

خدمات هتل شامل اتاق‌های فول امکانات، صرافی، کافی شاپ، اتاق سیگار، رستوران باکیفیت، چایخانه سنتی، تاکسی سرویس، خدمات تشریفات ویژه و… می‌شود که در نوع خود بی‌نظیر است. بااین‌حال نبود باشگاه ورزشی و حداقل سونا یا جکوزی را می‌توان از مشکلات ویژه هتل برشمرد.

رزرو هتل زهره به‌صورت حضوری نباید کار مشکلی باشد، زیرا پذیرش ۲۴ ساعته هتل هر لحظه آماده اسکان مسافر است. رزرو آنلاین نیز همین شرایط را دارد. شما می‌توانید با سرچ هتل در سایت علی بابا بهترین زمان ممکن برای رزرو اتاق‌ها را ببینید و خیلی راحت انتخاب خود را داشته باشید.

هتل آسمان

باید خیلی ملاک‌های سختی برای انتخاب بهترین هتل داشته باشید که آسمان را نپسندید. هتل آسمان اصفهان یکی از معدود هتل‌های شهر است که به شکل برج و با به‌روزترین امکانات ساخته شد. این هتل که همیشه گرفتن گواهی‌های به‌روز برایش مهم بوده، لقب اولین رستوران گردان شهر را به خود اختصاص داده است. بالای طبقه ۱۳ این هتل که باشید، به کل شهر احاطه دارید و می‌توانید بهترین غذای شهر را میل کنید.

هتل آسمان اتاق‌های بزرگ و جاداری هم دارد. امکانات کامل این اتاق‌ها مانع از به‌وجود آمدن حس محدودیت در شما می‌شوند و همین مساله نیز کمک شایانی به شما می‌کند. اگر سخت انتخاب می‌کنید و به هر هتلی اعتماد ندارید، پیشنهاد می‌کنم فقط این ساختمان را از نزدیک ببینید تا به عظمتش پی ببرید.

از جمله ویژگی‌های مشترک این هتل با هتل زهره اصفهان می‌توان به امکانات و خدماتشان اشاره کرد. در این هتل علاوه‌بر همه خدماتی که برای هتل زهره ذکر شد، شما می‌توانید به اتاق ماساژ، استخر و سونا هم بروید. البته این مساله را هم مد نظر داشته باشید که دسترسی این هتل به جاذبه‌های گردشگری شهر با پای پیاده کمی سخت است و حتما باید تاکسی بگیرید. با این‌حال جای نگرانی نیست و با تاکسی‌های هتل می‌توانید به هر نقطه از شهر که بخواهید بروید.

رزرو هتل آسمان و دیگر هتل‌های اصفهان

هتل آسمان اصفهان شاید ویژگی‌های هتل عباسی و کوثر را نداشته باشد؛ اما به واقع بین همه هتل های اصفهان از نظر کلاس، خدمات و معماری تک است. پیشنهاد می‌کنم برای رزرو هتل آسمان اصفهان فقط از سامانه‌های رزرو آنلاین استفاده کنید. مخصوصا در ایام پیک سفر که اصفهان جای سوزن انداختن نیست، بهتر است با استفاده از سیستم‌های آنلاین رزرو، مثل علی بابا از وجود اتاق آماده در شهر اصفهان مطمئن شوید.

شما می‌توانید با سرچ نام این هتل در سایت علی بابا به صفحه مخصوص به آن برسید و با وارد کردن اطلاعاتی که از شما می‌خواهند طی کم‌تر از پنج دقیقه هر اتاقی را برای سفر خود رزرو کنید.

 

 

نظر شما درباره این مطلب

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.