خط مهندسی
مجله ی آنلاین مهندسی

دستگاه تصفیه کننده هوا یسان تک مدل Y60

69.378.500 

۷ روز ضمانت بازگشت کالا

ﺗﺤﻮﯾﻞ اﮐﺴﭙﺮس

ﺿﻤﺎﻧﺖ اﺻﻞ ﺑﻮدن ﮐﺎﻟﺎ

شناسه محصول: 8101321 دسته:

توضیحات

دستگاه تصفیه و ضدعفونی کننده هوای یسان مدل Y60 در منازل مسکونی، کلینیک و بیمارستان، فضاهای کاری و نیمه صنعتی، ایستگاه های مترو، شعب بانک ها و هر محیط مسقف تا ۶۰ متر مربع کاربرد خواهد داشت. سیستم فیلتراسیون این دستگاه سه مرحله ای است. هر ۴۵ دقیقه یکبار فضای تحت پوشش خود را به طور کامل تصفیه و ضدعفونی می کند. مرحله اول: پیش فیلتر (جذب موی حیوانات، گرد و غبار و گرده های حاوی آلرژن)، مرحله دوم: فیلتر هپا و مرحله سوم: سل پلاسمای سرد (فیلتر اکتیو). فیلتر اکتیو ذرات آسیب زای معلق در هوا را به دام نمی اندازند بلکه آنها را در لحظه منهدم میکنند. در نتیجه الف) آلاینده های بیولوژیک مانند باکتری، ویروس و قارچ ب) آلاینده های گازی یا VOCها مثل گازهای مضر، بوهای نامطبوع و دود سیگار از بین می برد.
یکی از مزیت های این دستگاه تجهیز آن به بخور سرد است که محیط شما را مرطوب میکند. همچنین رطوبت بالا تاثیر بسزایی در تسهیل ضدعفونی کنندگی دارد.
پنل تاچ این دستگاه به شما امکان میدهد فن دستگاه را در دو حالت تنظیم کنید.
بدنه دستگاه از جنس آلومینیوم با روکش چرم است که این امکان را به خریدار میدهد تا رنگ متناسب با محیط خود را انتخاب کند.

ابعاد ۲۰۰x200x250 میلی‌متر
مراحل فیلتراسیون سه مرحله
فیلترها فیلتر هپا
محدوده مساحت تحت پوشش بین ۵۶.۱ تا ۶۴ متر‌مربع
محدوده وزنی بین ۱ تا ۴ کیلوگرم
امکانات ابزار سیستم یون ساز
انواع نمایشگر نمایشگر وضعیت
تجهیزات همراه آداپتور
قابلیت‌های ابزار قابلیت تنظیم سرعت فن
اقلام همراه شارژر باتری
دفترچه راهنما
کاتالوگ
انواع فیلتر پیش فیلتر G4
فیلتر هپا H10
سل پلاسمای سرد
وزن ۳۵۰۰ گرم
حداقل و حداکثر صدا ۳۰-۵۰
شعاع تحت پوشش ۶۰
تعداد فیلتر ۳
جنس بدنه آلومینیوم
مشخصات یون ساز سل پلاسمای سرد استفاده شده در این دستگاه اتفاقی را مشابه رعد و برق در کوهستان را رقم میزند و یون های منفی را آزاد می سازد. یون های ناپایدار منفی ناگریز به ذرات معلق چسبیده و آنها را نابود میکنند. در نتیجه هوایی به لطافت پس از باران در کوهستان را در محیط خود تجربه میکنید.
مساحت تحت پوشش بهترین عملکرد این دستگاه در محیط ۶۰ متر مربع یا ۱۸۰ متر مکعب تست شده است. (منظور از بهترین عملکرد مکش و بدنبال آن تصفیه و ضدعفونی کنندگی هوای این مساحت هر ۴۵ دقیقه یکبار است)
شناسه کالا ۲۹۰۴۶۲۹۵۰۰۰۲۷